سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*دختر احساس فرانک*

شعری از بچه حزب الهی ها درجواب شغال(شاهین نجفی)

سلام دوستان من این مطلب رو از سایت www.teribon.irکپی کردم.چون جالب بود ....حتما بخونید....

به گزارش تریبون مستضعفین پس از این که «شاهین نجفی» رپ‌خوان ایرانی ساکن آلمان به بهانه عناد با جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن و معضلات اجتماعی و سیاسی کشورمان مقدسات شیعیان را مایه‌ی طنز انتقادی موهن خود در آهنگ «نقی» کرد، فعالان ارزشی فضای مجازی در وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی وی را مرتد خواندند و با ارائه‌ی محتواهایی مانند پوستر و شعر و… این عمل غیرقابل توجیه را محکوم کردند.

راه‌اندازی صفحاتی چون سرشماری از داوطلبان کشتن شاهین نجفی در شبکه‌های اجتماعی یا وبلاگ کمپین مجازات خواننده مرتد شاهین نجفی از این دست اقدامات بودند. هم‌چنین شیعه‌آنلاین جایزه صد هزار دلاری برای اجرای حکم ارتداد وی مقرر کرده است.

در آخرین اقدام گروهی از فعالان فرهنگی حزب‌اللهی (+) شعری سرودند و آن را با سبک رپ (سبک خود شاهین نجفی) اجرا کردند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. این آهنگ که «مرتد» نام دارد حال و روز پریشان و کابوس‌هایی را تصویر می‌کند که یک مرتد از ترس اجرای حکم‌اش توسط یک مسلمان انقلابی روز و شب به آن دچار خواهد بود. در این تصویرسازی مرتد همواره سایه‌ی شهید مصطفی مازح (عامل اجرای حکم ارتداد سلمان رشدی که در این راه به شهادت رسید) را بالای سر خود می‌بیند.

یکی از سازندگان این آهنگ در صفحه گوگل پلاس خود نوشت: «در طول ساخت آهنگ و وقتی ساعت 6:30 صبح آهنگ کامل شد و روی خط قرار گرفت، فقط اون صحنه ای توی ذهنمون بود که در زمان جنگ بچه های رزمنده چندین روز نمی‌خوابیدند تا پلی خاکی ساخته بشه و نیروهایی که اون طرف توی محاصره بودند رو نجات بدند. شهید آقا مرتضی آوینی از یکی از رزمنده ها میپرسید چند روزه نخوابیدی ، چرا استراحت نمیکنی؟ در حالی که خواب تو چشماش موج میزد و سعی میکرد خودشو سرحال نشون بده گفت : توی هر دقیقه ای که ما طول بدیم ، بچه ها اونور توی محاصره و زیر رگبار خمپاره ها دارن یکی یکی شهید میشند، اونوقت من برم استراحت کنم؟»

 

دانلود آهنگ «مرتد»

متن شعر «مرتد»:

یه شب تو خوابی و خواب می بینی
خودتو تو شهر مهتاب میبینی

تابستونه ولی داره برف میاد
ارابه مرگ بدون اسب میاد

تو که مردی، حتی قبر نداری
داری می خونی، ولی سر نداری

چشم به هم می زنی حالا پاییزه
جای برگ از درختا خون میریزه

قطره قطره داره جمع میشه
سیل خون توی گورت پر میشه

واسه آدما مثل سایه شدی
توی قبر چپیدی و خفه شدی

مازح ، داره یه‌بار دیگه ، توی چهار چوب در ، حکم قتال رو میده

تاریک و روشنه، اتاق تاریکه
یکی یواش در گوشت باز میگه

پسر ته خطی، تموم شد مهلتت
از خواب بیدار شدی، تیغه روی گردنت

این دیگه یه خواب نیست، حقیقت محضه
پایان صدای زوزه های سگ رذله

این خواب بد تا ابد باهاته پسر
تاریکیش چشماتو کور کرده، چه بد

تو میپری از خواب، تو همون اتاق
کاغذ تو دستت ، حکم ارتداد

قطره های خون روی کاغذ سفید
باز دوباره از خواب، مرتدی پرید

مازح ، داره یه‌بار دیگه ، توی چهار چوب در ، حکم قتال رو میده

گفتنی است شاهین نجفی از خوانندگان رپ فارسی است که در آثار پرتعداد خود به بهانه دفاع از محرومین و مظلومین با زبانی بسیار رکیک و بدون خط قرمز ارزش‌های اسلامی و انقلابی مردم ایران را به سخره گرفته است. در ترانه‌های وی همان‌گونه که در سبک شعری موسوم به «غزل پست مدرن» رایج است، بدون هرگونه ملاحظه‌ای از مسائل جنسی و بعضا منحرف استفاده می‌شود.

وی در ایام فتنه‌ی 88 کارهای متعددی برای جنبش سبز اجرا کرد که یکی از آن‌ها درباره شهید ساختگی جنبش سبز «ترانه موسوی» بوده است.


+ نوشته شده در شنبه 91/2/30ساعت 12:28 عصر توسط فرانک نظرات ( ) |